Ellan päiväkirja

Aamulla päästiinkin toiselle laitumelle, ihana Niilo oli mun kanssa ja oli siellä Vihtori ja Tyynekin. Vihtori mua aina välillä ajo takaa, mut ei se kauaa jaksanu. Me käppäiltiin Niilon kanssa ja katseltiin paikkoja. Tällä laitumella oli aika iso katos joka oli myös täynnä heinäääää! Sitä heinää täällä on niin että ei meinaa jaksaa kaikkia syödä mitä mulle karsinaan tuodaan. Tyyne kyllä sanoikin ettei sitä tartte kaikkee ahmia, sitä riittää.
Ulkona oli tänään aivan kauhian huono ilma, räntää satoi ja tuuli. Tää paikka kyllä on aikasta mukava paikka, mulla on karsinassa ikkuna josta on kiva tuijotella ulos, vieressä tuttu Tyyne. Tallissa pyörii pari kissaakin, nekin kivoja tyyppejä. Noihin tallin muihin hevosiin en oo vielä kerenny tutustumaan, mutta eiköhän tässä pääse niitäkin jututtamaan.
Illan hämärtyessä tultiinkin sitten taas porukalla sisään. Hassua mut mä en oo tänään aamun jälkeen nähny mun emäntää... Noh kyllä se sieltä vielä ilmestyy mulle taas höpöttelemään...toivottavasti...juu...kyllä se tulee...mut nyt mää syön nää mun heinät!

Kommentit